Ten wpis dedykuję wszystkim firmom do rozważenia.

Oczywiście nie wszędzie jest możliwość zastosowania takiego rozwiązania, jednak chcę również zwrócić uwagę na pewne zachowania klientów.

W dużych miastach (w tych średnich też w sumie), że ulicami przechodzi sporo ludzi, jednak mało kto, zauważa nasz sklep / firmę.

Ludzi spacerują po mieście, przemieszczają się z punktu A do punktu B – przeważnie z głową spuszczoną w dół, zamyśleni… Zamyślenie, ma też to do siebie, że patrząc na kogoś można go wcale nie zauważyć 😉 (ja mam tak często że idę ulicą, z naprzeciwka przechodzi znajomy i dopiero jak się odezwie to się “budzę” i go zauważam).

Jak to wykorzystać?

W niektórych miastach istnieje taka możliwość namalowania reklamy na chodniku, i ta reklama wcale nie jest taka droga a efekty spore. Wystarczy małe logo, proste hasło, ze strzałką w stronę naszych drzwi zapraszające do odwiedzenia naszego sklepu.

Oczywiście mogą się pojawić przeciwnicy takiego rozwiązania, jednak i tak uważam że taka forma reklamy jest o niebo lepsza niż np. potykacz lub badziewna blacha z namalowanymi pisakiem “hasłami reklamowymi”.

Ten wpis ma na celu tylko i wyłącznie zmusić o zastanowienia się nad wykorzystaniem naszego otoczenia do skutecznego przyciągania klientów do naszej firmy…

 


0 Komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *